wtorek, 14 maja 2013

Roz. 5 :* - Sam nie wiem :D

Wreszcie doszłam, do mojej własnej skrytki , lecz to co na niej zobaczyłam , zszokowało mnie . . .
XXX

Przerażona podeszłam do metalowej szafki, po czym zerwałam z niej biały skrawek papieru .
"JA i Tak Się NIE Poddam " Przeczytałam na głos wielki, czerwony napis. Normalnie nie przejęła bym się tym i od razu wyrzuciła, ten zwykły kawałek kartki, ale tym razem było inaczej. Dlaczego .? zapewne dla tego, że wiedziałam od kogo i dla czego on się tu znalazł . Zaczęłam niespokojnie rozglądać się po korytarzu w poszukiwaniu Niall'a . Kiedy z zwątpieniem, odwróciłam się w stronę szafki, ni stąd ni zowąd przed oczami , pojawił mi się sprawca.
- Co Ty chcesz tym osiągnąć ?! - spytałam wymachując kartką , przed oczami Blondyna.
- Alex , ja muszę poczuć to jeszcze raz , Bo inaczej zwariuje .- powiedział , ciepło i złapał lekko moją dłoń.
- No to powodzenia , odwiedzę cię czasem w wariatkowie.- odparłam i wyswobodziłąm rękę z jego uścisku. Chłopakowi chyba nie spodobał się mój ruch, ponieważ ponownie złapał za mój nadgarstek , usilnie splatając nasze palce . - Niall przecież ty mnie nienawidzisz . Co gorsze ja ciebie też.
- I tu tkwi Problem , ja chcem to zmienić. Chcem poznać tą zadufaną nastolatkę, która tak mnie nienawidzi , chcem poczuć jeszcze raz twój cudowny smak, i chce go kosztować codziennie   .
- Ale Niall...
- Nie !. Posłuchaj czy mogła byś .. No wiesz .. mogła byś się ze mną umówić .. - Zaczął się jąkać , po czym spuścił z zakłopotaniem głowę. Zanim zdążyłam, otworzyć usta ,żeby powiedzieć co kolwiek, poczułam czyjeś szarpnięcie . 

- Emm, Niall .? Czemu stoisz przy szafce tej wariatki. ? i Na co się umawiasz .? - usłyszałam z irytowany głos Betty. Kim ona jest .? Serio chcecie to wiedzieć ? Ok. Betty jest jednym z moich wrogów,charakterem  jest maksymalnie podobna do niall'a tylko ze ona musi mieć wszystko najlepiej, i najwspanialej. Wprost nie znosi krytyki, i jest dowodzącą W tak zwanych "Dobrych grupach" .
- Bett. Mówiłem żebyś za mną nie chodziła. -powiedział ciężko Niall.- One nie jest wariatką, nie mów tak o niej , tylko z powodu zróżnicowania naszych grup. 

- Nie mówię tak tylko dla tego . Ale skoro chcesz  z nią rozmawiać to proszę . Pamiętaj tylko że masz dziewczynę . ! - usłyszałam słowa, dziewczyny i zamarłam. Patrzyłam raz na Niall'a raz na Bets, obydwoje patrzyli na siebie ze złością . W pewnej chwili Betty odwróciła się na pięcie, i z zdenerwowaniem szła w stronę klasy. Zaraz za nią wyleciał Horan z krzykiem wołając : "Bets, mówiłem że nie jesteśmy razem, i nigdy nie będziemy " . Nie wiedząc co zrobić , jak gdyby nigdy nic odwróciłam się w stronę szafek, wrzucając do swojej para książek . Kilka minut później zadzwonił dzwonek, westchnęłam głośno i ruszyłam w stronę klasy.
*w klasie :D*
- Dobrze, dzieci ! Ponieważ dzisiaj wasza koleżanka zachowała się nie właściwie na przerwie, powinniście ponieść za to karę. Prawda?!. - Powiedziała wścibska nauczycielka, spoglądając na mnie. Cała klasa momentalnie zaczęła jęczeć ,jednak nie chciałam nawet tego słuchać. - A więc , musicie zrobić razem w parach prace , na dowolny temat. Musi to być koniecznie nagranie Video. Proszę dobrać się w pary.. - Powiedziała i widocznie zadowolona z siebie klasnęła, radośnie w ręce.  W klasie zrobił się wielki szum, każdy podchodził do siebie i pytał o współprace, ale cuż ja nie miałam zamiaru ruszyć się z miejsca, i tak wiedziałam kogo będę miała w parze. Przyglądałam się spokojnie, ludziom ,którzy biegali po całej klasie ,szukając partnerów. Kit był z Isabelle, Sasha z Beckie'm , a Jack z ... Zaraz ?! Zaraz ?! Jackob?! . Zdziwiłam się . Niespokojnie podeszłam do chłopaka, opierając się delikatnie o ławkę.
- Czemu jesteś z Elenour (XD) ?- spytałam niespokojnie. - przeciesz zawsze byliśmy razem.
- Oj Kotku . Czasy się zmieniają .- Powiedział rozbawiony.
- Ale z kim ja mam teraz być .?!- odparłam zbulwersowana.
- Ze mną !- Usłyszałam za sobą głos Niall'a .
- O Nie ! Nie ! Nie !
-Alex proszę. - powiedział słodko blondyn.
- Nie chcem być z tobą. !- Powiedziałam ciut za głośno .
- Pani Watson! , niech pani nie krzyczy w klasie! Cuż się takiego stało.?!
- Nic. Proszę pani . Uśmiechnął się blondyn - Pozwoli pani, że będę w parze z Alex , prawda .?
- Oczywiście Niall. Ale nie wolał byś , być z kimś bardziej odpowiedzialnym ? - Zapytała ze sztucznym uśmieszkiem.
- Nie , postaram się naprowadzić Al. na dobrą drogę w tym zadaniu .
- No Dobrze . A więc , Niall Horan i Alex Watson.. Jesteście jako pierwsi na liście . - Powiedziała zapisując nas na wielkiej stronie , w jej dzienniku .
- Że niby co .?!- Zapytałam nie spokojnie.
- To że jutro spotykamy się u mnie , i zaczynamy pracować nad zadaniem . - Odparł dumnie Niall.  ŻE CO .??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz